Члени Чорноморського жіночого клубу взяли участь в обговоренні результатів соціологічного опитування “Джерела інформації під час війни”

Члени Чорноморського жіночого клубу взяли участь в обговоренні результатів соціологічного опитування “Джерела інформації під час війни”, проведеного у грудні 2024 року серед українців, які вимушено переїхали до Німеччини після повномасштабного вторгнення РФ.
Проєкт реалізований Іриною Гіндіною за підтримки ГО CRISP, ГО Open Platform та Берлінського Департаменту громадської освіти. Отримані результати є важливими для роботи з українською громадою в Європі, зокрема в Берліні, де тимчасово проживає значна кількість українок.
Серед основних висновків дослідження:
• 80 % респондентів отримують інформацію із соціальних мереж, 49 % — з новинних порталів, 47 % — від членів сім’ї, друзів та знайомих.
• Найпопулярніші платформи: Telegram (89 %), YouTube(69 %), Facebook (48 %), Instagram (41 %).
• Серед молоді (18–24 років) найуживанішими є Telegram і TikTok (80 % щоденного використання), YouTube (60 %), Instagram (60 %).
• Facebook більш популярний серед вікових груп 35–44 років (73 %), 45–55 років (71 %) та 55+ (53 %).
• Telegram та YouTube мають стабільну популярність серед усіх вікових категорій.
Щодо контентних уподобань:
• 54 % респондентів цікавляться новинами та їхньою аналітикою, 39 % — місцевими новинами з України.
• Інтерес до політичних процесів найвищий серед молоді 18–24 років (60 %).
• Люди віком 35–44 та 45–55 років найбільше цікавляться новинами (71 % у кожній групі).
• Молодь більше приваблює розважальний контент, культура, мистецтво та подорожі.
Окремо було проаналізовано критерії вибору інформаційних джерел. Головними факторами для опитаних є надійність, оперативність та актуальність тематики.
Результати цього дослідження допоможуть краще зрозуміти інформаційні потреби українців за кордоном та сприятимуть ефективній комунікації з громадою.